Jak zorganizować ciekawy event firmowy?

Eventy firmowe stają się coraz popularniejszą formą imprez, podczas których świętuje się ważne wydarzenia, a przy okazji są doskonałą wymówką do nieco mniej formalnych spotkań biznesowych. Z tego powodu na event można zaprosić zarówno pracowników, jak i zaprzyjaźnionych ludzi z branży, którzy wnoszą wiele dobrego w działalność danego przedsiębiorstwa. Warto też podkreślić, że imprezy firmowe to idealny sposób na integrację między członkami poszczególnych działów, mogą być traktowane jako przyjemna odskocznia od codziennych obowiązków, które często bywają stresujące, a zarazem stanowią swoiste wynagrodzenie za poniesione trudy, zachęcając do dalszej pracy i osiągania wspólnych celów. Niezależnie od rangi planowanego eventu, musi on zostać przygotowany w sposób bezpieczny i w pełni profesjonalny, aby zapewnić uczestnikom wspaniałą zabawę i niezapomniane wspomnienia. Jak zatem o to zadbać?

 

Czytaj także: Jak przygotować się do pierwszego tańca na weselu?

 

Samodzielnie czy z pomocą specjalistów – komu pozostawić organizację eventu?

Kto choć raz miał okazję zajmować się organizacją rodzinnego spotkania, ten doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że nawet kameralna impreza wymaga poświęcenia ogromu czasu i pracy… nie mówiąc już o większych, firmowych eventach przygotowywanych na kilkadziesiąt czy wręcz kilkaset osób. Warto w takiej sytuacji skorzystać z usług wyspecjalizowanych firm, które mają wieloletnie doświadczenie w organizowaniu wydarzeń oraz dysponują wysokiej jakości sprzętem zapewniającym m.in. spektakularne nagłośnienie i klimatyczne oświetlenie. Dodatkowo powierzenie obsługi technicznej profesjonalistom pozwala samemu uczestniczyć w evencie, nie martwiąc się o ewentualne usterki czy brak pomysłów na dalsze punkty programu. W Warszawie, Łodzi oraz okolicach takie usługi oferuje DJ Frontman z Wytwórni Wydarzeń, który zajmuje się kompleksową obsługą imprez firmowych w kontekście dbania o oprawę muzyczną, zapewniania wizualnych atrakcji oraz prowadzenia imprezy jako konferansjer.

 

Na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu firmowego?

Zabawa przy dobrej muzyce jest podstawą praktycznie każdej większej imprezy – w tym także eventu firmowego – dlatego podczas jego trwania warto położyć mocniejszy akcent właśnie na części rozrywkowej. Profesjonalny konferansjer taki jak DJ Frontman nie tylko zadba o to, aby przez cały czas trwania wydarzenia działo się coś interesującego, ale też przygotuje repertuar zgodny z przedstawionymi przez Klienta oczekiwaniami i będzie na bieżąco modyfikował playlistę, obserwując nastroje gości bawiących się na parkiecie. Dzięki wieloletniej praktyce DJ doskonale wie, kiedy puścić energetyzujący kawałek, a kiedy zmniejszyć tempo muzyki lub zrobić przerwę na atrakcję. Należy przy tym pamiętać, że atrakcje odbywające się podczas eventu nie mogą być krępujące czy zbyt wymagające pod względem fizycznym, a powinny raczej podkreślać prestiż firmy i zachęcić do wspólnej zabawy. Najlepiej w tym kontekście sprawdzą się widowiskowe pokazy laserowe oraz projekcje mapowania na budynkach.

Oferta

impreza masowa

Galeria


Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć z imprez, które miałem okazję współtworzyć. Sprawdź, jak bawią się goście i jak wyglądają zaaranżowane przez moją firmę pomieszczenia.

organizacja imprez

Doświadczenie


Wieloletnie doświadczenie nauczyło mnie spełniać potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Pozwoliło też dopasować ofertę do współczesnych standardów. Dzięki doświadczeniu zapewniam również pełen profesjonalizm w każdej sytuacji.

Pakiet VIP

Pakiet VIP


Oczekujesz najwyższej klasy oprawy? Wybierz pakiet VIP obejmujący również pełną aranżację budynku za pomocą rozwiązań świetlnych, możliwość skorzystania z multimediów czy pokazów oraz dyskretną i profesjonalną ochronę.

Obsługa imprez

Obsługa imprez


Oprawa muzyczna imprez różnego typu to moja specjalność, jednak zadbam również o inne aspekty wydarzenia. Zapewniam pełen profesjonalizm i dopasowanie repertuaru do Twoich potrzeb! Obsługuję eventy prywatne i firmowe na całym Mazowszu.